Top latest Five دیابت کودک Urban news

Wiki Article

ما کلینیک دیابت و غدد را راه‌اندازی کردیم تا در هر زمان و مکان به پزشکان متعهد و مجرب دسترسی داشته باشید و در وقت و هزینه خود، صرفه‌جویی کنید.

در صورت ابتلا به دیابت ، خطر ابتلا به بیماری قلبی و حمله قلبی بیشتر است. با گذشت زمان ، افزایش سطح قند خون به عروق خونی آسیب می رساند و منجر به افزایش احتمال لخته شدن می شود.

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه با هدف ارائه اطلاعات و ابزارهای آنلاین بروز در زمینه های مختلف مربوط به سلامتی و پزشکی برای هموطنان ایجاد شده است.

همچنین به نظر می‌رسد که افراد جوان، عوارض بیشتری را نظیر بیماری‌های کلیوی و چشمی، نسبت به کودکان مبتلا به دیابت نوع ۱، تجربه می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داشتن سابقه خانوادگی (والدین یا خواهر و برادر مبتلا به دیابت)

در بعضی از کودکان نشانه های قند خون از زمان شیرخوارگی و نوزادی بروز می کند، در این افراد، بدن نمی تواند تجزیه گلوکز موجود در شیر مادر را انجام دهد و چون انسولین تولید نمی شود، نوزاد قند خون بالایی دارد، به همین دلیل لازم است به طور مرتب سطح قند خون این نوزادان کنترل شود و از روش های پزشکی برای کاهش قند خون استفاده شود.

علائم دیگری که می تواند در صورت ادامه سطح قند خون بالا بروز کند ، خستگی ، دیابت نوع 2 تاری دید و سردرد است.

بیماریهای قلبی و عروقی. دیابت شدیدا خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، از جمله بیماری عروق کرونر با درد قفسه سینه (آنژین)، حمله قلبی، سکته، تصلب شریان و فشارخون بالا شود.

اسید کلاوولانیک از تجزیه آموکسی‌سیلین توسط باکتری‌ها جلوگیری می‌کند و به آنتی بیوتیک امکان عملکرد بهتر را می‌دهد.

وزن کم کرده و لاغر شوید. اگر شما چاق هستید، کاهش ۵ تا ۱۰ درصد وزنتان می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به این بیماری شود.

قند خون همچنین ممکن است خیلی سریع بعد از مصرف یک وعده غذایی با شاخص گلیسمی بالا افزایش یابد ، و پس از چند ساعت کاهش می یابد و به هیپوگلیسمی (قند خون پایین) منجر شود. علائم و نشانه های افت قند خون می تواند شامل موارد زیر باشد:

البته توصیه می‌کنیم که پیش از مصرف هر داروی گیاهی و پیروی از طب سنتی حتما از دکتر داخلی یا دکتر غدد مشاوره دیابت دریافت کنید. به این صورت مطمئن می‌شوید که درمان گیاهی دیابت تیپ ۲ تداخلی با داروهای مصرفی‌تان ندارد.

با گذشت زمان ، پانکراس میزان انسولین تولید شده را کاهش می دهد.

Report this wiki page